سئو و بهینه سازی

سئو و بهینه سازی وبسایت

سئو و بهینه سازی

سئو و بهینه سازی وبسایت

مطالب و مقالات مفید درباره سئو و بهینه سازی وبسایت

پیوندهای روزانه

ارتقا رتبه از صفحه ی دوم به صفحه اول گوگل

دوشنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۲۵ ب.ظ

اخیرا در یکی از پروژه های سئو و بهینه سازی ، با موردی برخورد کردیم که گفتم شاید بد نباشد با شما به اشتراک بگذارم.


پروژه ای که راجع به آن صحبت میکنیم ، جستجوی کلمه ی کاشت میلگرد در گوگل و نتیجه ی آن است .


در ابتدا کار ، نتیجه ی مورد نظر ما (صفحه ای از سایت شهر بازاریابی) در صفحه دوم گوگل رتبه پنجم قرار داشت . پس از بررسی های اولیه و آنالیز سایت متوجه شدیم با چند تغییر در محتوا و عنوان میتوانیم Keyword Consistency را افزایش دهیم و مهم ترین کار برای ارتقا رتبه نیز همین کار بود . Keyword Consistency در لغت یعنی سازگاری کلید واژه ، در اصطلاح سئو یعنی تمرکز کلمات کلیدی ، بدین معنی که محوریت صفحه ی مورد بررسی روی چه کلمه ای (هایی) تمرکز داشته و هدف آن صفحه از سایت چیست .


به طور مثال در همین پروژه ، ما باید تمرکز اصلی صفحه را روی کلمه ی کاشت میلگرد قرار میدادیم . ولی چطور تمرکز کلمات کلیدی را مشخص کنیم ؟


راه کار این است که شما باید در این قسمت ها بتوانید به شکل طبیعی و بدون قصد فریبکاری برای موتور های جستجو ، کلمات کلیدی خود را قرار دهید :

1 - عنوان مطلب

2 - توضیحات صفحه

3 - محتوا

4 - لینک های داخلی موجود در آن مطلب


با قرار دادن کلمات کلیدی مناسب و کاربر پسند در این قسمت ها میتوانید تمرکز کلمات کلیدی آن صفحه را مشخص کرده و شانس بیشتری برای نمایش در جایگاه های بهتر داشته باشید .


این اولین قسمت از فعالیت ما بر روی پروژه بود. سعی میکنم در مطالب بعدی ادامه ی روند را هم برایتان شرح دهم .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۱۸
بهزاد مشایخ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی